Shop Mobile More Submit  Join Login
Mugshot - Kaidan by The-JoeBlack Mugshot - Kaidan by The-JoeBlack
Kaidan is arrested dancing with Diana Allers after he is seen taking pills of unknown origin. When the policeman asked Kaidan what the pills were he replied "They're aspirin. I HAVE A HEADACHE". When the policeman then asked why Kaidan was missing his shirt, he replied "I WAS HOT!"

Credits:

All characters belong to Bioware and EA Games

Kaidan by BlondeSteven
Diana Allers by XNALaraFanatic

Photoshopped by me
Posed by me in XNALara from Dusan Pavlicek
Add a Comment:
 
:iconberetta249:
Beretta249 Featured By Owner Feb 12, 2015
I'm not a big Kaidan fan, but I gotta admit I like this whole, "I can't hear you over how carved I am" thing he's got going here.
Reply
:iconthe-joeblack:
The-JoeBlack Featured By Owner Feb 13, 2015  Professional Traditional Artist
Lol. I think we've all been there ;)
Reply
:iconadmiral-hackett:
Admiral-Hackett Featured By Owner Jul 25, 2014
Who promoted him? It wasn't me!
Reply
:iconthe-joeblack:
The-JoeBlack Featured By Owner Jul 25, 2014  Professional Traditional Artist
Hahaha. Must have been Anderson :P
Reply
:iconadmiral-hackett:
Admiral-Hackett Featured By Owner Aug 3, 2014
GOD DAMN IT ANDERSON!
Reply
:iconazulenearoma:
AzuleneAroma Featured By Owner Jul 18, 2014  Professional General Artist
oh oh oh.
Reply
:iconthe-joeblack:
The-JoeBlack Featured By Owner Jul 19, 2014  Professional Traditional Artist
Poor Kaidan :P
Reply
:iconrickoshay1:
RickOShay1 Featured By Owner May 17, 2014
I think ibuprofen might do a better job.
Reply
:iconthe-joeblack:
The-JoeBlack Featured By Owner May 17, 2014  Professional Traditional Artist
Works for me! :P
Reply
:icontombraidershock:
TombRaiderShock Featured By Owner May 15, 2014
so good!
Reply
:iconthe-joeblack:
The-JoeBlack Featured By Owner May 17, 2014  Professional Traditional Artist
Thanks! I'll redo this one better soonish :)
Reply
:iconelyhumanoid:
elyhumanoid Featured By Owner Mar 15, 2014
LOL!! That Aspirin xD
Reply
:iconthe-joeblack:
The-JoeBlack Featured By Owner Mar 16, 2014  Professional Traditional Artist
Hahaha. Poor Kaidan :P
Reply
:iconjulianhellsing:
julianhellsing Featured By Owner Jan 13, 2014
Poor Kaidan.
Reply
:iconthe-joeblack:
The-JoeBlack Featured By Owner Jan 14, 2014  Professional Traditional Artist
Poor Kaidan stuck with Allers :(
Reply
:iconyurei-hanatsuki:
Yurei-Hanatsuki Featured By Owner Sep 3, 2013  Hobbyist General Artist

I kept Allers on the ship, but I was mad that there wasn't a dialogue option saying "Bitch, he's mine!" (I was romancing Kaidan, and she asks if he's had media training? That bitch. Then she has the balls to flirt with me when I'm (again) taken. Slut.)

 

But I doubt the Kaidan fangirls mind this state of undress.

Reply
:iconrickoshay1:
RickOShay1 Featured By Owner May 17, 2014
Oh, How I wish we had a choice of "War Reporter".

Of Emily Wong, Al-Jilani, or Diana Allers, who would you have taken?
Reply
:iconyurei-hanatsuki:
Yurei-Hanatsuki Featured By Owner May 17, 2014  Hobbyist General Artist
Emily Wong, no two ways about it. She was the only really decent one of the three.
Reply
:iconrickoshay1:
RickOShay1 Featured By Owner May 18, 2014
If you could choose between Wong and "all of the above", which would you choose?

P.S. Please tell me you don't accept a twitter account as canon. It was via twitter that Wong perished.
Reply
:iconyurei-hanatsuki:
Yurei-Hanatsuki Featured By Owner May 18, 2014  Hobbyist General Artist
Would you please clarify? I don't understand what you mean by "Wong or all of the above"

I also don't know what you mean by "Wong perished via Twitter."
Reply
:iconrickoshay1:
RickOShay1 Featured By Owner May 18, 2014
If you could choose between having only Emily Wong and having all three reporters onboard, which would you choose?

Bioware had Emily Wong "killed" at the start of the Reaper War in a twitter report.

masseffect.wikia.com/wiki/Emil… all the information about her during ME3 was published by twitter and ONLY twitter.

IDK about you, but I refuse to accept a twitter account as "canon".
Reply
:iconyurei-hanatsuki:
Yurei-Hanatsuki Featured By Owner May 19, 2014  Hobbyist General Artist
Just Emily. She's less likely to flirt with me...or Kaidan.

Well, if it was the official BioWare account, or an account belonging to an actual member of the ME team, then I might accept it.
Reply
:iconthe-joeblack:
The-JoeBlack Featured By Owner Sep 3, 2013  Professional Traditional Artist
Hahaha. I like Jessica Chobot but Allers kinda bored me :P
Reply
:iconyurei-hanatsuki:
Yurei-Hanatsuki Featured By Owner Sep 4, 2013  Hobbyist General Artist
Yeah, Allers was a bit one-dimensional to me. If I didn't want/need the War Assets she'd be dead on whichever other ship she was on.
Reply
:iconthe-joeblack:
The-JoeBlack Featured By Owner Sep 4, 2013  Professional Traditional Artist
Hahahaha. Same. She never got invited to my cabin :P
Reply
:iconyurei-hanatsuki:
Yurei-Hanatsuki Featured By Owner Sep 5, 2013  Hobbyist General Artist
Traynor can have her!
Reply
:iconthe-joeblack:
The-JoeBlack Featured By Owner Sep 5, 2013  Professional Traditional Artist
Hahahaha. Poor Traynor :P
Reply
:iconyurei-hanatsuki:
Yurei-Hanatsuki Featured By Owner Sep 5, 2013  Hobbyist General Artist
Yeah, I shouldn't be so mean to her...hmmm...Give her to Brooks! Or Lillium, or whatever!
Reply
:iconthe-joeblack:
The-JoeBlack Featured By Owner Sep 8, 2013  Professional Traditional Artist
Hahaha. Just out her out of the way somewhere out of sight :P
Reply
(1 Reply)
:iconhoi-chan:
Hoi-chan Featured By Owner May 6, 2013
Oh god, Kaidan. He better get himself checked for STDs after that (assuming he slept with her).
Reply
:iconthe-joeblack:
The-JoeBlack Featured By Owner May 6, 2013  Professional Traditional Artist
Lol. I don't think my Shep made the "Allers mistake" on any play through thankfully :P
Reply
:iconhoi-chan:
Hoi-chan Featured By Owner May 8, 2013
I just got a chuckle out of when I told her to keep it professional. So NOT in to her. I'd rather have my FemShep step into the hot tub Zaeed booby-traps at the party.
Reply
:iconthe-joeblack:
The-JoeBlack Featured By Owner May 9, 2013  Professional Traditional Artist
Hahaha. Zaeed was freakin' hilarious in the Citadel DLC :P
Reply
:iconhoi-chan:
Hoi-chan Featured By Owner May 11, 2013
He was. Passed out Grunt in the shower was funny as well. Also, drunk Javik wanting to touch Jack. Javik - "Tattooed human, I would like to touch you." Few lines after, Jack - "Hey. Collector-looking asshole, maybe go touch yourself?" Javik - "That does not happen until the end of the party. (chuckles)". I could not stop laughing. Also when he wakes up with Shepard or when he wakes up in her bathroom. So many laughs from one DLC.
Reply
:iconone-village-idiot:
One-village-idiot Featured By Owner Apr 25, 2013
I had to LOL at your description of Kaidan's actions, you make it sound like he's the titular character of the comedy show Archer.
Reply
:iconthe-joeblack:
The-JoeBlack Featured By Owner Apr 26, 2013  Professional Traditional Artist
Lol. That is one funny show :)
Reply
:iconalienfodder:
AlienFodder Featured By Owner Feb 3, 2013  Hobbyist Digital Artist
LOL! Good one, and perfectly done as usual.

I don't like Diana Allers though. She will NEVER set foot on the Normandy while I'm playing ME3. I feel like my Shep would have to get the entire ship sanitized after she's been there so let's hope Kaidan didn't catch any kind of nasty disease from her. Ewwww! :D Also, I like Jessica Chobot even less...
Reply
:iconthe-joeblack:
The-JoeBlack Featured By Owner Feb 18, 2013  Professional Traditional Artist
Lol. I actually don't mind Chobot and think she's quite pretty in real life but Allers looked terrible and her character was such a waste of space. I would have much preferred the reporter from ME2.
Reply
:iconfamma:
famma Featured By Owner Dec 9, 2012
That would be funny but... why Diana? Ugh, I don't like her. VERY MUCH :|
Reply
:iconthe-joeblack:
The-JoeBlack Featured By Owner Dec 9, 2012  Professional Traditional Artist
Me either. Jessica Chobot should have been insulted :)
Reply
:iconfamma:
famma Featured By Owner Dec 10, 2012
I have nothing against Jessica, I even don't know much about her. But Diana Allers is so irritating I'd like to punch her like ;| They should've give Emily Wong instead of her, she was nice.
Reply
:icongoombapie:
GoombaPie Featured By Owner Dec 1, 2012
lol
very funny along with the description
good work
:)
Reply
:iconthe-joeblack:
The-JoeBlack Featured By Owner Dec 2, 2012  Professional Traditional Artist
Hahaha. Thanks a lot :)
Reply
:iconinsolentwhelp:
InsolentWhelp Featured By Owner Sep 1, 2012
Why do I have a sneaking suspicion they're Minagen X3 in pill form? :O
Reply
:iconthe-joeblack:
The-JoeBlack Featured By Owner Sep 4, 2012  Professional Traditional Artist
Ooooh good thinking. Bad boy Kaidan!!
Reply
:iconmiss-starbuck:
miss-starbuck Featured By Owner Aug 31, 2012  Hobbyist General Artist
it would have been fun if the pills were viagra ;)
Reply
:iconthe-joeblack:
The-JoeBlack Featured By Owner Sep 4, 2012  Professional Traditional Artist
Hahaha. You think he needs them? The Kaidan fans out there would have bashed me if I said that :P
Reply
:iconhoi-chan:
Hoi-chan Featured By Owner May 6, 2013
Maybe he needed to get it up BECAUSE it was Allers.
Reply
:iconthe-joeblack:
The-JoeBlack Featured By Owner May 6, 2013  Professional Traditional Artist
Hahaha. I think Chobot is quite pretty in reali. Not so much in the game though :P
Reply
:iconhoi-chan:
Hoi-chan Featured By Owner May 8, 2013
Yeah, not so much in the game. She wasn't much use in the game, I would've preferred if Feron for instance could've been chosen as a team member, or someone else not so useless. Otherwise I have nothing against her.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 31, 2012
Image Size
398 KB
Resolution
1920×1080
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
10,424 (1 today)
Favourites
99 (who?)
Comments
57
Downloads
104
×